23.2 C
Athens
19/04/2025
karfitv.gr
MEDIAΠΟΛΙΤΙΣΜΟΣΡΟΗ ΕΙΔΗΣΕΩΝ

Η Κληρονομιά της Φίνος Φιλμ: Χρέη και Δημιουργία στον Ελληνικό Κινηματογράφο

Κοινοποίηση

Η Κληρονομιά της Φίνος Φιλμ στον Ελληνικό Κινηματογράφο

Ο εκπρόσωπος της Φίνος Φιλμ, Στ. Καμβασινός, μίλησε στην εκπομπή «Στούντιο 4» για την αναμφισβήτητη επίδραση της Φίνος Φιλμ στον ελληνικό κινηματογράφο, τις σημαντικές συνεργασίες με κορυφαίους ηθοποιούς και τις αξέχαστες επιτυχίες που σημάδεψαν την πορεία της εταιρείας.

Αρχικά, ο Καμβασινός αναφέρθηκε στον ιδρυτή της εταιρείας, Φίνο. Δήλωσε: «Η Φίνος Φιλμ ήταν στο μεταίχμιο όταν έφυγε ο Φίνος. Ήταν ένας απλός άνθρωπος που θεωρούσε κάθε επιτυχία υποχρέωση να την επενδύει στις επόμενες ταινίες. Δεν κράτησε ποτέ χρήματα για τον εαυτό του». Σημαντική είναι η ιστορία της ζωής του, καθώς διευκρινίζεται ότι έμενε σε ένα μικρό διαμέρισμα και ότι είχε συγκεντρώσει χρέη για να δημιουργήσει τα υπερσύγχρονα στούντιο στα Σπάτα. Η υποστήριξη γύρω του, όπως του δικηγόρου Μανώλη Ξανθάκη και του νομικού συμβούλου κύριου Τσαγκαράκη, ήταν καθοριστική στις δύσκολες εποχές.

Ακόμη, έκανε λόγο για την μοναδική αγγλόφωνη ταινία της Αλίκης Βουγιουκλάκη, το «Aliki My Love», το οποίο δεν πήγε όπως αναμενόταν: «Η ταινία είχε τεχνικά και νομικά προβλήματα. Αν και η Αλίκη προσπαθούσε, τελικά δεν απεδείχθη επιτυχία. Ωστόσο, η παρουσίαση της Αλίκης να μιλά αγγλικά και η εκπληκτική μουσική του Μάνου Χατζηδάκη προσδίδουν ένα ιδιαίτερο χαρακτήρα στην ταινία». Ο Καμβασινός υπογράμμισε την επιθυμία της Αλίκης να διευρύνει τις προοπτικές της και της Φίνος να ρισκάρει για αυτή την καριέρα.

Σχετικά με τη σύγχρονη Φίνος Φιλμ, δήλωσε: «Τα τελευταία χρόνια εφαρμόσαμε ένα πρόγραμμα rebranding, προκειμένου να θυμίσουμε στον κόσμο την καλλιτεχνική κληρονομιά που αφήνει η Φίνος Φιλμ και να αναδείξουμε τις ταινίες της». Ξεκίνησαν παραγωγές βίντεο που αναδεικνύουν τον πλούτο του κινηματογράφου της Φίνος, προσαρμόζοντας την κληρονομιά και αναδεικνύοντας πτυχές που παραμένουν επίκαιρες και σήμερα, με σύντομες και περιεκτικές παρουσιάσεις.

Ο Καμβασινός μοιράστηκε επίσης άγνωστες ιστορίες από τον κόσμο των ταινιών του Φίνου. Για παράδειγμα, ανέφερε την τελειομανία του Φίνου, ο οποίος συχνά απαιτούσε επανγύρισμα σκηνών αν κάτι δεν του άρεσε, όπως ένα τζιτζίκι που ακούστηκε στην ταινία «Κλωτσοσκούφι». Ο Φίνος είχε μια συγκεκριμένη αντίληψη για την ποιότητα των ταινιών, πιστεύοντας ότι τα φιλμ πρέπει να είναι άρτια και χωρίς καμία ατέλεια, κάτι που συνόδευε όλη του τη δουλειά μέχρι την τελευταία του στιγμή.

Ακόμη, αναφέρθηκε στα δικαιώματα των ταινιών, διευκρινίζοντας ότι μόνο η Αλίκη Βουγιουκλάκη, ο Δημήτρης Βουτσάς και ο Γιώργος Δαλιανίδης ήταν οι καλλιτέχνες που είχαν δικαιώματα στις ταινίες τους, γεγονός που αποτυπώνει την οικονομική συνθήκη της εποχής αυτής.

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΑ

Πρέβεζα: Νεκρή 77χρονη λουόμενη

Κυβέρνηση αποδέχεται προανακριτική για την τραγωδία στα Τέμπη

admin

Κ. Μητσοτάκης: Εισαγωγή νέου εξωδικαστικού μηχανισμού με έξι καινοτόμες πρωτοβουλίες για τη στήριξη της μεσαίας τάξης